Söndag den 10 maj! Skadat ggr 2

Idag började dagen dåligt kan man lugnt säga, det var så jag steg upp för jag skulle packa mina kläder och fotbollsaker men före det så ville jag ha en korvbit så jag tog fram den och en kniv och när jag skär en bit känner jag plötsigt fan vas ont då hade jag skurit mig i fingret det var inte litet sår eller :(. Sen tog jag det jag hitta linda om fingret sen packa grejorna och sen åkte iväg till Sorsele. Vi vann matchen men jag fick en lårkaka typ eller vet ej, kan allafall inte gå utan det gör svinont :/. Men nu ska man se hockeyfinalen så ha det Bra :D. Med stora hälsningar Skadekillen Olov ;)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Usch de var ju inge bra :S

Men de var ju bra att ni vann

2009-05-17 @ 14:16:18
URL: http://mynewlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0